2012. április 14., szombat

3 nap - 3 ország

Elég sűrű pár hét van mögöttem és még nincs vége.

Ennek köszönhető, hogy sekerült felállítani a fent említett 3 nap - 3 ország rekordot. Persze korábban is előfordult már hasonló, de az csak átutazás miatt. A mostani esetben hosszabb időt tölthettem mind a 3 országban.

A töténet 2 napos mannheimi  tréninggel kezdődött.Kérésemre kaptam egy kis dia AP tréninget. Szállásomat egy egészen elegáns szálloda kevésbé kellemes dohányzó szobájában kaptam. Ez alkalommal még lenyeltem a békát és a kellemes időre való tekintettel nyitott ablak mellett elviseltem a tömény cigiszagot a szobában, de ezúton fogadom, hogy ez soha többet nem fog előfordulni.
Ennek ellenére azért jól éreztem magam, sikerült néhány darabbal frissítenem a ruhatáram és megtaláltam a magyar termékeket áruló boltot is :).
A 2 nap gyorsan eltelt és csak azt vettem észte, hogy megint otthon (értsd. Basel) vagyok, de csak arra volt időm, hogy a táskám tartalmát kicseréljem.
A következő este ugyanis Európa leggyorsabb vonatán találtam magam úton Párizsba. Nagyon klassz hétvégét sikerült eltölteni egy kedves munkatárs jóvoltából ebben a gyönyörű városban. Az idő nem kedvezett nekünk, de szerencsére az eső visszafogta magat és lehetővé tette a kb 10 kilóméternyi sétát. A következő napra nem is kívánhattunk volna szebb időt, hogy megejtsem az első igazi találkozást A toronnyal. Sajnos közvetlen érintkezésre nem volt lehetőség, de egy okkal több, hogy valamikor újra ellátogassak a városba.

Így történt, hogy 3 nap alatt 3 országban aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése