2012. március 22., csütörtök

Taxi

Nem véletlen, hogy nem szeretem.
Be sem szálltam tömény cigaretta szag ült az orromba. Hogy eme kellemetlen szokását ellensúlyozza, teljesen lehúzott bal első ablakkal utaztunk. Még az sem zavarta, hogy végig fújtam az orrom, persze nem azért mert meg voltam fázva, hanem a tavasz áldásos ajándék, az allergia kínzott, de neki erről halvány segéd fogalma sem lehetett. Szépen araszoltunk a reggeli forgalomban, amikor is egykori munka helyem irányába közelítünk. Gyorsan elgondolkoztam, hogy jó útirányt adtam e meg, de vissza emlékeztem, hogy kihangsúlyoztam, 2A terminál. Mikor már a keletinél jártunk nem tudtam mire gondoljak, csak abban bíztam, hogy ő jobban ismeri a reggeli pesti forgalmat. Szerencsére így volt és rövidesen már a gyorsforgalmin zötyögtünk és nagy meglepetésemre pár perccel a magamban kitűzött időpont után meg is érkeztünk... Minden jó ha a vége jó, de nem hiszem, hogy ezt az "állatfajt" meg fogom valamikor is szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése